Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Zaniemyśl
(5)
Autor
Clayton Mike
(1)
Doliński Dariusz. (1959- )
(1)
Grzyb Tomasz. (psycholog)
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Konewka Michał
(1)
Sakowicz Tadeusz
(1)
Trejderowski Tomasz. (1979- )
(1)
Weinschenk Susan M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Socjotechnika
(5)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Perswazja
(2)
Biznes
(1)
Decyzje i sposoby ich podejmowania
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kierowanie i zarządzanie ludźmi
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Manipulacje
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja do pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Patologie społeczne
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Poradniki praktyczne
(1)
Pracodawcy a pracownicy
(1)
Psychologia dla menedżerów
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia ubioru
(1)
Psychologia w biznesie
(1)
Psychologia wywierania wpływu
(1)
Psychologiczna manipulacja
(1)
Resocjalizacja
(1)
Resocjalizacja w zakładach karnych
(1)
Rodzina
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Techniki wywierania wpływu
(1)
Więźniowie
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Wygląd zewnętrzny
(1)
Wywieranie wpływu na ludzi
(1)
Zarządzanie
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik praktyczny
(1)
Poradniki praktyczne
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zaniemyśl
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
(Samo Sedno)
Książka opisuje siedem najważniejszych bodźców motywacyjnych, które kierują ludzkimi pragnieniami i pokazuje, jak wykorzystać je jako narzędzia perswazji. Czytelnik dowie się z niej, jak wykorzystać potrzebę więzi, rywalizację, nawyki, instynkty i nagrody, by zmotywować innych do działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zaniemyśl
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradniki)
Autor wprowadza w popularny sposób w podstawowe zasady współczesnej socjotechniki. Omawia takie zagadnienia, jak manipulacja oparta na wzajemności, sympatii, podobieństwie, niedostępności, autorytecie, opinii społecznej i in. Wskazuje na pozytywne zastosowania...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zaniemyśl
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony z jakości usług oferowanych przez twojego obecnego dostawcę, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyjąć nową ofertę. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: DLACZEGO? Czy te przykłady brzmią znajomo? A może chciałbyś raczej wywierać wpływ na innych ludzi niż im ulegać? Jeżeli tak, to bez wątpienia zainteresuje cię książka napisana przez dwóch psychologów społecznych, którzy badają najczęściej stosowane techniki wpływu społecznego...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zaniemyśl
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Samo Sedno / red. prowadzący Anna Wieczorek)
Poradnik uczy praktycznej umiejętności wywierania wpływu na innych oraz sztuki skutecznej perswazji. Podpowiada jak prowadzić negocjacje, aby zawsze osiągnąć kompromis, jak budować sieć kontaktów i jak nawiązywać pozytywne relacje, radzi jak skutecznie komunikować się poprzez analizę tego, CO mówisz, JAK mówisz i DO KOGO kierujesz swój przekaz. Zrozumiale objaśnia, jak w praktyce przekonywać do własnych racji współpracowników i partnerów biznesowych oraz jak zjednywać sobie przyjaciół i wszystkich, na których ci zależy...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zaniemyśl
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej